czwartek, 17 czerwca 2010

Forumowe konkursy malarskie



Gry bitewne to nie tylko taktyka prowadzenia starcia, nie tylko pochodzące z wyimaginowanych światów historie/ilustracje itp. Liczy się również (a dla niektórych przede wszystkim) aspekt modelarski.
Każda inicjatywa mobilizująca ludzi do poświęcania czasu sklejaniu, konwertowaniu i malowaniu modeli jest godna poparcia i zaangażowania. Jedną z nich są comiesięczne konkursy malarskie na forach internetowych. Nazywamy je w skrócie PMotM (co pochodzi od angielskich słów Play Mini of the Month). Należy w ciągu miesiąca pomalować od zera grywalną figurkę z danego systemu - najczęściej jeszcze dopasowaną do zadanej tematyki. Tego typu konkurs jest oparty na zasadach non-profit. Nic nie płacisz za wjazd, nie spodziewaj się też jednak materialnych nagród. Niech za nagrodę wystarczy miłe słowo, rzetelna ocena, a przede wszystkim zainteresowanie kolegów z forum twoimi osiągnięciami malarskimi.
Jako fan Warmachine & Hordes angażuję się w życie najważniejszego dla naszego środowiska forum: Warmachina.pl. Na forum od kilku miesięcy bawimy się formułą PMotM i pomyślałem sobie, że w zasadzie swoje prace (lub klubowych kolegów - czasem też w tym uczestniczą!) można zaprezentować na blogu.
Zdjęcie przedstawiają mój czerwcowy materiał konkursowy - zadany temat to "Szybcy i wściekli". Chodziło o pomalowanie figurek przyspieszających ruch własny lub przyjaznych modeli. Postanowiłem dać szansę swojemu nowemu nabytkowi - warcasterowi Cygnaru Sebastianowi Nemo (ten siwy pan ze zdjęcia)! To nowa wersja starego modelu. Privateer Press wypuścił ją teraz przy okazji ukazania się nowej edycji Warmachine. Dla towarzystwa przydałem mu słynnego solo mechanika cygnarskiego Arlana Strangewayesa (zdjęcie obok)). To kolejne modele przygotowywane przeze mnie na sezon turniejowy 2011, w który zamierzam grać Cygnarem w wersji FPA (full painted army - w pełni pomalowana armia). Mam nadzieję, że moje prace mogą się podobać?
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz