czwartek, 7 kwietnia 2011

New Beginning (na warsztacie)

Myślałem, myślałem i wymyśliłem!

Mam sporo czasu w piątkowe poranki, a więc to właśnie piątki najlepiej uczynić dniami "updejtów" na blogu.
Myślę, że aktualizacje raz w tygodniu to fajna częstotliwość - tym bardziej, że jest co pokazać, bo armie pomalowanych ludków rosną w siłę!
Może inni klubowicze też się skuszą?
Muszą wszak malować swoje figurki jeśli chcą brać udział w naszych domowych turniejach - pomału zaczynam wprowadzać wymóg malowania (na letnim turnieju będzie to 6 figurek, potem 10, w końcu Full Painted Army)!

Mam zatem taki oto plan:
- pokazuję zdjęcia castera, wraz z krótkim omówieniem co to jedna/jeden,
- pokazuję zdjęcia tego co mam już pomalowane z dawien dawna, tak żeby przewietrzyć półki,
- pokazuję zdjęcia tego co mam na warsztacie aktualnie (jak tylko WiP zmieni się w gotowy model oczywiście ląduje triumfalnie na blogu).

Może te kategorie oraz wyznaczony sztywny termin aktualizacji pozwoli mi wzbogacić to miejsce w sieci i zbudować tutaj sporą bazę danych o Warmachine & Hordes oraz Mordheim (chyba, że zaczniemy grać w coś jeszcze :)). Oczywiście będzie to baza ilustrowana zdjęciami - a jakże!

Póki co zacznę o końca. Na zachętę zdjęcia tego co aktualnie znajduje się na moim stoliku malarskim - czyli trollowe WiPy (Skaldi Bonehammer niemal gotowy i plecy Maulera, któremu jeszcze sporo brakuje):







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz