wtorek, 24 lipca 2012

For the land and the kriel! No i konkurs PMotM ;)

Nie tylko Legionem człowiek żyje! Trollom też się coś od życia należy ;) Poniżej foto modeli pomalowanych przeze mnie już kilkanaście dni temu - specjalnie na turniej w Zielonej Górze. Janissa (pierwsze 2 fotki) dodatkowo wystąpi w konkursie modelarskim na forum (o tym jeszcze nieco poniżej).











Trolle w typowym malowaniu przyjętym dla mojej armii. Bardzooo konwencjonalnie, ale tak podobają mi się najbardziej. Jeszcze tylko wykończyc oddział Fennblades i Pyg Burrowers (work in progress) i będzie FPA!

Na bloga zwykle wrzucam też zdjęcia modeli przygotowywanych na konkursy forumowe (Warmachina.pl) pt. Play Mini of the Month.
Wystąpiła tam już ta pani:


Pomalowana w czasie, jaki zajęło mi wypicie kufla piwa :) więc naprawdę nie trzeba wiele wysiłku, żeby dojśc do Full Painted Army (i połączyc przyjemne z pożytecznym)!

Z kolei w nowej edycji wystartuje te pani:


Jej pomalowanie zajęło nieco więcej czasu. Ale klimat tej figurki (mimo malutkich rozmiarów) wymagał by nieco nad nią przysiąśc. Więc podczas jej malowania wychyliłem kilka kufelków :)
Mam nadzieję, że Forsaken wespół z Janissą stworzą solidny zespół na lipcową edycję forumowego konkursu.

pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz