wtorek, 3 czerwca 2014

Projekt: SKORNE (nowa frakcja)!

Zaczęło się niewinnie... od kupna startera - chciałem mieć dwa różne startery (Warmachine i Hordy), z dwoma różnymi zestawami quick start rules i kartami modeli.
Tak naprawdę jednak Skorne kusił mnie od dawna :)
- od strony modelarskiej bardzo podoba mi się ta różnorodność detali, ciężkie bydlaki w postaci Tytanów i filigranowa lekka piechota jak np. Nihilatorzy,
- odpowiada mi klimat, mieszanina orientalnej egzotyki i brutalności,
- bardzo ciekawy zestaw możliwości do pogrania (tak wiem, że Skorne'a nie ustawia się na strzelaniu :) i że tylko kilku warlocków oferuje dobre turniejowe możliwości... ale chyba zaryzykuję),
- zupełnie odmienna od Cryxowej filozofia, w wielu momentach nasze zabawki mają szansę przeżyć :)

No to się zaczęło:



Na zdjęciach widać starter w bardzo wczesnej fazie obróbki - wzór podstawek dla całej armii będzie taki sam jak na zdjęciach, kolorystyka Perska: purpury i żółcie, z dużą ilością metalików (srebro oraz złoto). Myślę jeszcze jak zrobić sztandary na plecach. Pewnie będę wzorował się na oryginalnych sashimono.
Skor(n)o powiedziało się A, trzeba powiedzieć i B, a nawet całą resztę pozostałych literek alfabetu :)
Kolega Michał jest w nastroju do zmiany frakcji, pomyślałem: "czemu by go nie uwolnić od ciężaru i nie nabyć od niego figurek"! Jednak co nagle to po diable - dlatego wszystko będzie odbywało się stopniowo:
  1. robię jakieś ograniczone zakupy od Michała, pod konkretne obmyślone z góry i ograne rozpiski,
  2. maluję i nowo pozyskane ludki tak, aby wpasowały się w nową armię,
  3. robię miejsce na półce poprzez sprzedaż Trolli i nadwyżek Cryxu,
  4. wracam do punktu pierwszego :)
Na pierwszy ogień idą takie oto rzeczy:






Docelowo dwie pierwsze rozpiski będą prezentować się następująco:

Master Tormentor Morghoul
Basilisk Krea
Bronzeback Titan
Tiberion
Titan Gladiator
Cataphract Incindiarii (Leader and 5 Grunts)
Nihilators (Leader and 9 Grunts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts)
Tyrant Commander & Standard Bearer
Mortitheurge Willbreaker

Myślałem też, że w tej rozpisce zamiast Incindiarii mogliby się pojawić Wrongeye & Snapjaw. Grałem tym raz, było bardzo miło - Michał ocenia rozpiskę pozytywnie - projekt do realizacji!
Drugą rozpiskę podpowiedział mi on sam i powiem, że granie nią dostarczyło mi dużo frajdy:


Archdomina Makeda
Basilisk Krea
Molik Karn
Titan Gladiator
Aptimus Marketh
Nihilators (Leader and 9 Grunts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 3 Grunts)
Praetorian Ferox (Leader and 4 Grunts)
Tyrant Commander & Standard Bearer
Tyrant Rhadiem

Ta rozpiska to skończona doskonałość. Nic tu nie będzie przerabiane i zmieniane.
Tak zatem kształtują się moje pierwsze Skorne'owe zakupy. O wszelkich postępach w malowaniu/modelarstwie będę informował na bieżąco.
Pewnie też zrobimy kilka battle reportów z udziałem tychże rozpisek!
Pozdrawiam
RafiK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz