wtorek, 3 czerwca 2014

Projekt: Stół do gier pokazowych

Poniżej znajdziecie zdjęcia ilustrujące kolejne kroki powstawania standardowego stołu, który będziemy wykorzystywać do prowadzenia gier pokazowych (raporty fotograficzne, a może i coś się da nakręcić kamerką :)).
Kilka faktów:
- Stół jest bardzo lekki - zrobiony z prawie pięciu płyt 3cm styropianu, z których dwie stanowią podstawę, a trzy powierzchnię blatu,
- Przez środek konstrukcji styropianowej idzie sobie listwa 10cm, która stanowi łącznik oraz poręczny uchwyt,
- Powierzchnia blatu została wstępnie wzmocniona siatką plastikową (taka jak pod tynk), pokrytą szpachlą akrylową (jak na gładź),
- Zagruntowane jakąś starą farbą co ją znalazłem w czeluściach, o nieokreślonym kolorze i wieku :)
- Na koniec miejscami pokryte dodatkową warstwą gładzi, na której wyskrobałem (częściowo na mokro, częściowo na sucho) bruk, pomalowane temperą czarną i teraz z użyciem białej tempery cieniowane do uzyskania pożądanej kolorystyki (na zdjęciach widać już fragment gotowej drogi),
- Jako kolorystyczne kontrapunkty wrzuciłem matę Fallera z trawą (chyba wiosenna czy jakoś tak),
- Obramowanie wykonałem z kątowników do paneli ściennych.

ps.: Na jednym ze zdjęć widać mojego dzielnego pomocnika, któremu w tym miejscu chciałbym podziękować :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz