piątek, 22 lutego 2013

Malarska Aktywacja! EPIC Sideboard

Hej!
Do konkursu wymienionego w tytule chyba nikogo już nie trzeba zachęcać? Jak widzę na forum Warmachiny (NOWYM!) i w postach Fireant'a wysyp zgłoszeń jest i ludki się będą malować! To dobrze, bardzo dobrze.
U mnie ujawniła się choroba dwubiegunowa - po pierwszej fali euforii wywołanej dostaniem w swoje ręce Dariusa i Spółki (poprzedni wpis zobaczają ci co nie wiedzą jaka to rozpiska konkursowa)... przyszedł dół:
- że za mało tego, pomaluję i się zabawa skończy,
- że turniejowo to przecież się 2 rozpiski bierze,
- że jeszcze tyle miłych dla oka rzeczy w Cygnarze można znaleźć!

Po wrzuceniu pierwszej listy zatem postanowiłem skusić się i na drugą - taki mały sideboard ;)

 Tak się to przedstawia.
Najważniejsze dla mnie były rzeczy, z którymi nie miałem do czynienia kiedy sam pogrywałem Cygnarem: Kara Sloan (zwana Solan w niektórych kręgach), Minuteman'y, Firelfly'e, Alexia!

Jednak dużo pracy przede mną zanim zacznie to "jakoś" wyglądać. Póki co od Maćka dostałem takie coś:




Może nieprecyzyjnie się wyraziłem - na kompa, lampkę i kubek sam sobie musiałem zapracować ;) modele jednak to wszystko zrzut od dark_wonderer'a.
No i jest tego po blisterkach, albo w pudełkach (Firefly'e nawet nie wyjęte z woreczków!), albo do zmycia.
Ale ja lubię takie wyzwania, oj lubię!
Aż trudno mi sobie wyobrazić jak to się ułoży do lipca. Jak ta armia może wyglądać! Potencjał jest oj jest.

pozdrawiam
RafiK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz