środa, 27 lutego 2013

Malarska Aktywacja: zadanie na MARZEC

Hej!

Tematy konkursowe jakoś tak dominują ostatnio - chociaż Kraken prawie gotowy... to jednak trzeba podrzucić znowu temat z Malarskiej Aktywacji.
Dali chłopaki zadanie konkursowe na marzec: heavy support. Otóż ja mam w zaplanowanych rozpiskach nieco ciężkiego sprzętu.
Niestety tylko troszkę tego jest, ale za to co z tego za heavy support! Legendarnie wprost znienawidzony Stormwall. Do tego niestety niesamowicie ładny model, z dużym powerem w wyglądzie. Ten to naprawdę wygląda jakby potrafił... przyp.... i potrafi :)

Do tego, żeby mu się nie nudziło dostał dwóch koleżków i tak sobie będą malowani w tym marcu.
To te Ironclady na zdjęciach.
Żeby się nie nudziło (bo wszak to TYLKO 3 modele, mimo że jeden jest dość sporawy) to coś tam jeszcze mam na boczku :) nie są to może duże rzeczy i na konkursowe bonusowe punkty się nie załapią, ale przynajmniej tzw. całokształt zostanie pchnięty do przodu!

A oto zdjecia (po zdjęciach będą jeszcze trzy sprawy):














 Sprawa 1.: Lubię na modelach z czarnym podkładem położyć przecierkę białą, świetnie wydobywa się detale i farba jakoś tak mi lepiej siada. Czysty podkład ze szpraja to jakiś taki śliski jest, farba siada słabiej niż na taki przetarty model. Na jasnej przecierce (białej lub szarej) farba się sprawniej klei.

Sprawa 2.: Numerek kontrolny na zdjęciach i dziwna karteczka - to w celach konkursowych ;)

Sprawa 3.: Ta niebieska pała co sterczy z pleców jednemu z Ironcladów to będzie (mam nadzieję) drzewce sztandaru. Mam nadzieję, że nie będzie się mylił potem ze Stormcladami.

To do następnej aktualizacji (może coś z Cryxu się uda przemycić).
RK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz